Κυριακή 20 Μαΐου 2007

Κοίτα τί μου 'ρθε τώρα!!!



"Οι πιο ζωντανές στιγμες στη ζωή μερικές φορές είναι και οι πιο βρώμικες.
Το νέο Πσιτ με αίσθηση Σκατολίν με μαλακτικά συστατικά συνδυάζει την αξεπέραστη
καθαριότητα του Πσιτ με την φανταστική αίσθηση φρεσκάδας του Σκατολίν.
Πσιτ λερωθείτε, κάνει καλό!"

Αυτό το μήνυμα, είναι ο εφιάλτης μου!!! και θα σου πω αμέσως γιατί!!!
Είναι ένα μήνυμα που έχω διαβάσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές, και εξηγούμαι.
Κάθε, πρωί ξυπνάω ο κακοντέλης για να πάω στη δουλειά. Και σε ερωτώ, πως ξεκινά ο κάθε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του τη μέρα του;
Μα φυσικά πάει εκεί που και ο βασιλιάς πάει μόνος του. Και ενώ είμαι κομμάτια, γιατί συνήθως δεν κοιμάμαι πάνω από έξι, εξίμησι ώρες, έχω κάθε πρωί το απειλητικό κουτί του πσιτ να με αντικρύζει, και να μου κάνει πλύση εγκεφάλου με το παραπάνω διαφημιστικό.

Και νοιώθω την ανάγκη να προχωρήσω ευθύς αμέσως σε ανάλυση!
Λέει: " Οι πιο ζωντανές στιγμές στη ζωή μερικές φορές είναι και οι πιο βρώμικες!"
Ξεκινούμε λοιπόν ως πρέπει, με μία γενικότητα, την οποία ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει καταπώς του αρέσει... Κάποιοι θα την ερμηνεύσουν κυριολεκτικά, κάποιοι άλλοι θα το δούν το πράγμα πιο πονηρά! Σε κάθε περίπτωση όμως όταν το διαβάζεις αυτό πρωί-πρωί, κομμάτια, και σε κουτί απορρυπαντικού νιώθεις τουλάχιστον ως βασιλιάς της σκόνης...

Συνεχίζει ο διαφημιστής και μετά τη γενικότητα σου ρίχνει το κυρίως πιάτο.

"Το νέο Πσιτ με αίσθηση Σκατολίν με μαλακτικά συστατικά συνδυάζει την αξεπέραστη
καθαριότητα του Πσιτ με την φανταστική αίσθηση φρεσκάδας του Σκατολίν."

Άρα εδώ με ένα σμπάρο διαφημίζουμε δύο τριγώνια. Βέβαια, το πσίτ έχει "αίσθηση" σκατολίν. Τί εννοεί εδώ ο παμπόνηρος διαφημιστής; είναι σαν αυτό που λέμε με γεύση τυριού; Δηλαδή χωρίς τυρί; Δηλαδή χωρίς μαλακτικό. Άρα, σε κοροϊδεύει; ή δεν στα λέει όλα;
Και συνεχίζει γράφοντας "συνδυάζει την καθαριότητα του πσιτ", (εγώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι η καθαριότητα είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και όχι χαρακτηριστικό των απορρυπαντικών!) για να κλείσει και εδώ αναφέροντας και πάλι την φανταστική (δηλαδή αυτή που είναι μόνο στο μυαλό μας;) "αίσθηση" φρεσκάδας (άντε πάλι με τις αισθήσεις).

και εντέλει: "Πσιτ λερωθείτε, κάνει καλό!"
Κάνει, καλό στην εταιρεία που πουλάει, στο βιομήχανο που θα γίνει πιο πλούσιος και στο διαφημιστή που θα έχει δουλίτσα για καιρό...

Και εγώ;

εγώ θα συνεχίσω να βλέπω αυτή την αηδία κάθε πρωί και να σκέφτομαι να αγοράσω ένα άχρωμο κουτί να βάζω το απορρυπαντικό μου, για να μη διαβάζω τις παπαρδέλες του καθενός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου