Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Μία καινούργια αρχή...

Η καινούργια αρχή σηματοδοτείται ουσιαστικά από μία μετακόμιση...

Η μετακόμιση θεωρώ ότι πλέον είναι μία πολύ σημαντική υπόθεση, γιατί το σπίτι μας είναι για εμάς μία πολύ σημαντική υπόθεση.

Εγώ, για τον περισσότερο καιρό τα τελευταία 4 χρόνια έμενα στην φοβερή και τρομερή Κυψέλη. Δεν λέω έχει και αυτή κάποια πλεονεκτήματα. Μπροστά όμως στα αφόρητα προβλήματα που δημιουργεί αποφάσισα να μετακομίσω και να απομακρυνθώ από την πηγή του κακού.

Έτσι τώρα ζω και γώ σαν άνθρωπος, τα βράδια βγαίνω στο μπαλκόνι μου, αναπνέω καθαρό αέρα, λέω ήδη καλημέρα στους πολύ φιλικούς γείτονες, όταν κάποιος κάνει πάρτυ ακούω ελληνικά και όχι χαμπίμπια, παρκάρω το πολύ δέκαπέντε μέτρα αό την πόρτα μου μέσα σε μισό λεπτό και όχι σε μία ώρα, όλα είναι κοντά και όταν βγαίνω από το σπίτι δεν πατάω τα κακά από τα άπειρα σκυλιά...

Έχω μετακομίσει εδώ και πέντε μέρες και ήδη νοιώθω άλλος άνθρωπος. Έχω όρεξη, καλή διάθεση, αισιοδοξία! Η ίδια η διαδικασία ήταν εξαντλητική. Από τη στιγμή που νοίκιασα, μετακόμισα σε πέντε μέρες! Όμως νοιώθω ήδη ξεκούραστός και γύρω στα δέκα χρόνια νεότερος!

Ζήτω η μετακόμιση για κάτι καλύτερο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου