Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Επάγγελμα Πρωθυπουργός


Μπορεί μερικοί να νομίζουν ότι το να είσαι πρωθυπουργός είναι παλιοδουλειά…
Μπορεί ο μέσος πολίτης να σκέφτεται, εγώ έχω τα προβλήματά μου, αλλά τουλάχιστον δεν διευθύνω και ολόκληρη χώρα.

Μπορεί πολλοί να λένε πω πω! Εγώ τουλάχιστον πάω σπίτι και έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Φαντάσου να είχα και καμία υπεύθυνη θέση! Δεν θα έβρισκα ησυχία καθόλου μες το 24ωρο.

Σε όλα αυτά έρχεται να μας δώσει το λαμπρό του παράδειγμα ο πρωθυπουργός μας.
Όπως επισημαίνεται στο πρόσφατο φύλλο της lifo, το πρόγραμμα του πρωθυπουργού μπορεί να το βρει κανείς στο www.primeminister.gr

Και αν έχει την περιέργεια να ανατρέξει στα αρχεία των προηγούμενων μηνών, θα διαπιστώσει πως ο πρωθυπουργός εργάζεται (βάσει τουλάχιστον του ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟΥ προγράμματος του) λιγότερο και από έναν εργαζόμενο μερικής απασχόλησης με πρόγραμμα που πολλές φορές αφήνει ελεύθερη ακόμα και την Παρασκευή (Δηλαδή πλήρες ΠΣΚ!). Τώρα, αν θεωρήσουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων, ειδικά στο δημόσιο, λουφάρει όπως και όποτε μπορεί και δουλεύει κατά κανόνα λιγότερο από το υποχρεωτικό πρόγραμμα, τότε(θα μπορούσε να ισχύει το ίδιο και για τον πρωθυπουργό) θα έλεγα πως μάλλον οι ώρες της δουλειάς του τείνουν στο μηδέν (όπως και το μέλλον μας, αν συνεχίσουμε έτσι).

Τώρα αν κάθεται σπίτι για να φυλάει τα παιδιά επειδή δουλεύει η γυναίκα ή έχει φάει κόλλημα με το playstation, αυτό δεν το ξέρω. Ξέρω όμως, ότι παρότι δεν έχει καμία οικονομική ανάγκη, μάλλον κάποιος τον υποχρέωσε να κάνει αυτή την ανυπόφορη γι’ αυτόν δουλειά… Γιατί άραγε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου