Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

Προσευχή ενός σύγχρονου νέου




Καλέ μου Θεούλη,
Εσύ που είσαι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών,

Προστάτεψε με από πάσης φύσεως εξοστρακισμούς, εξορκισμούς και εξοβελισμούς.

Σε παρακαλώ πολύ, όταν θα περνάω από το κέντρο βοήθησέ με να μην βρω κανένα μπάτσο μπροστά μου και επειδή έχω σκουλαρίκι και μακριά μαλλιά με σαπίσει στο ξύλο, μέρες που ‘ναι…( χρονιάρες μέρες σα να λέμε που μπορεί να φάω της χρονιάς μου).

Αύριο το πρωί που θα πάω στη δουλειά, κάνε το μαλακισμένο μου αφεντικό να μην τα ’χει σπάσει πάλι με τη γυναίκα του στο σπίτι, γιατί όποτε συμβαίνει αυτό πολύ με ταλαιπωρεί και είναι συνεχώς ζοχαδιασμένος και με βάζει και δουλεύω και υπερωρία και νομίζω καλέ μου θεέ ότι είναι κομμάτι άδικο, γιατί ούτε ένσημα μου κολλάει, ούτε υπερωρία μου δίνει και παίρνω 800 ευρώ μετά από τέσσερα χρόνια που του δουλεύω εννιά με δέκα ώρες την ημέρα.

Κάνε επίσης να μην ανέβει το πετρέλαιο γιατί οριακά τα πληρώνω τα κοινόχρηστα.

Και καλέ μου θεούλη κάνε να μην γίνονται κάθε δεύτερη μέρα απεργίες γιατί το κέντρο που δουλεύω μπλοκάρει και η συγκοινωνία είναι σκατά και κάνω κάνα δύο ώρες επιπλέον να πάω και να γυρίσω από τη δουλειά.

Δως μου υγεία, γιατί ο φίλος μου ο Αντώνης που αρρώστησε με σκωληκοειδίτιδα δεν είχε να χώσει φακελάκι και τον καθυστερούσανε να μην μπει στο χειρουργείο μέχρι που παραλίγο να μείνει σέκος και τον σώσανε τελευταία στιγμή…

Σε παρακαλώ πολύ πολύ, βοήθησε με αύριο που θα ξημερώσει να βρω καμία γκομενίτσα να γαμήσω, να έχω λίγο χρήμα να πάω το βράδυ στο μπαράκι και να γίνω λιάρδα, γιατί καλά μου το ‘λεγε ο γέρος μου ότι αυτή εδώ είναι κωλοζωή και έτσι όπως παν τα πράγματα καλύτερα να μην είμαι και πολύ νηφάλιος.

Και Θεέ μου, συγχώρεσε την επιμονή μου αλλά αν δε με βοηθήσεις πολύ σκούρα τα βλέπω και χέστα και κατούρα τα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου